Jak si uspořádat pracoviště

abyste neztráceli zbytečně síly

a přitáhli energie úspěchu 

 

 

 
Máte potíže s pracovní výkonností, se soustředěním nebo s dotahováním věcí do konce?

Nebo možná že jen výsledky a ocenění neodpovídají vaší námaze?
 
Na vině může být špatné uspořádání pracoviště.
A s tím Vám může pomoci malá, ale potřebná knížka
 
50 TIPŮ PRO ÚSPĚCH V PRÁCI
Vyšla už řada knih o Feng-šuej - vlivu prostředí na náš život, ale prakticky všechny se zabývají domácím prostředím.
Jako bychom v té pracovní době ani nežili. A přiznejme si, že tam kolikrát trávíme víc času než doma.
 
A protože pracujeme mnoho hodin denně, a často ještě i doma, rozhodla jsem se tuto mezeru zaplnit vlastní knížkou – příručkou k uspořádání pracoviště tak, abychom neztráceli síly na zbytečných překážkách.
 
Jsem architektka, konzultantka Feng-šuej. Zabývám se zbytečnou únavou, tedy odstraňováním zbytečné únavy  - úpravou prostoru tak, aby své uživatele podporoval.
Mám dlouholetou praxi v konzultacích a úpravách konkrétních bytů i pracovišť, přesto jsem zjistila, že napsat knížku není tak snadné 🙂 
 
Musela jsem se vrátit k základům energie se kterou Feng-šuej pracuje, k základním principům. Aby rady byly použitelné pro lidi, kteří se nechtějí zabývat Feng-šuej, čínskou terminologií, ani jinými složitostmi. 
 
Zjednodušování, osekávání zbytečných řečí okolo vedlo až k úplně jednoduchým tipům.
Dala jsem dohromady 50 tipů, (vlastně 51), které jsou jednoduché a názorné, nemusíte pro pochopení být architekt, ani znalec čínské symboliky, a hlavně fungují.
 
A toto zjednodušování, osekávání balastu se mi trochu vymstilo, jednoduchá knížečka přestala být pro nakladatelství zajímavá. Tak vám ji nabízím v elektronické verzi, tady za 149,- Kč :